BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

03 December, 2010

Semester pertama Tahun dua berakhir...

Alhamdulillah..akhirnya sem satu tahun kedua aku di unimap sudah berakhir..kini aku sudah kembali ke penang..rumahku..hehe

semester kali ini aku rasakan agak cepat berlalu..masa begitu singkat..aku rasakan macam baru sahaja masuk sem ni..tup2 dah habis dah..ini pun..tidak lama lagi nak masuk sem kedua sudah di tahun dua ni..tinggal berapa hari sahaja lagi..pejam celik tengok2 nak masuk balik dah pun..

aku xpasti perasaana aku pada sem kali ini..nak kata xseronok..seronok juga..nk kata seronok sgt pun aku xla rasa seronok sgt..biasa2 ja..tp apa pun..aku tetap lalui sem kali ini dengan penuh suka duka..

paling aku nak tunggu adalah keputusan exam sem ini..aku rasa penghujung tahun ini result keluar..takut pun ada juga..mana tidaknya..bukan aku boleh jawab sangat pun exam hari tu..dalam banyak2 paper..aku rasa maths saja yang aku yakin sedikit nak jawab..tapi..xmau la yakin sangat..kadang2 yg kita yakin sangat tu la yang akan jadi teruk nanti..apa2 pun tunggu saja lah nanti..

bila dah dapat result nanti..semestinya pastu nak kena register subjek pula..mula la nak pening kepala balik..hehe..nak memikir subjek wajib nak ambil ape...nak kena tengok jadual lagi...harap2 sem depan dapat la ambil satu subjek wajib..kalau tidak rugi lah dua sem tak ambil...

hmm...pe pun tunggu result nanti..

0 comments: