BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

31 December, 2010

Salam Tahun Baru 2011...

Alhamdulillah..tahun baru 2011 kini menjelma..ini post pertama aku di tahun baru..hehe..entah2 yg pertama dan yg terakhir pe..

Aku dah jarang nak berkarang neh dalam blog..bukan sebab tiada benda nak tulis..tapi macam malas pula..lagi pun..cuti neh aku memang nak ambil kesempatan nak rehat ja..main game city ville dalam facebook..hik3..

Azam baru??haha..nak berazam pun macam la aku pernah laksanakan azam tahun2 sudah..sama ja tiap2 tahun..tapi yang aku impikan tahun ni..aku nak buat yang terbaik lah untuk pembelajran aku..dan untuk kelab aku sekarang..kelab pemadam unimap...tahun ini adalah tahun aku akan gerakkan sepenuhnya kelab ini..aku tidak kisah lah program anjuran kelab ini kecil atau besar..yang aku hendak..nama kelab kembali dikenali oleh orang ramai seperti dahulu..

Setakat ini..aku rasakan perjalanan kelab agak ok la..slow sedikit tapi xpe lah.sebab rakan2 yang lain pun ada yang baru berjinak-jinak dalam kepimpinan ni..so bagi peluang dulu dekat mereka..bukan senang nak jadi pemimpin..aku pun walaupun dari kecil (sekolah rendah) dah pegang jawatan..namun aku tetap belajar benda baru untuk jadi pemimpin..sebabnya..kepimpinan adalah berbeza untuk setiap perkara..jadi..setiap perkara aku akan belajar walaupun aku terpaksa menjadi suruhan orang..demi kelab aku..aku rela untuk manfaat kelab kelak..


0 comments: