BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

02 November, 2010

Pesta Makanan Antarabangsa UniMAP


Fuh...mmg xrugi lah pergi sana makan kesimpulannya..hehe

31/10/2010 hari tu bsamaan hari ahad, unimap ada buat pesta makanan antarabangsa. semua pelajar antarabangsa unimap dengan kerjasama staff2 unimap bekerjasama lah buat pesta ni..agak meriah juga la walaupun hujan..pesta ni dibuat dekat dewan kapitol..ruang agak terhad tapi ok la..

Apa pun, aku bagi 5 bintang lah..memang sedap makanan yang ada..boleh katakan aku rasa hampir semua makanan yang ada..sampai kenyang lah..ada makanan dari negara arab, india, china..makanan malaysia pun ada juga lah..mungkin nak tunjuk juga dekat pelajar luar ni..ada yang aku tambah dua kali...sedap katakan..hehe

Pesta tu dimeriahkan lagi dengan kedatangan Naib Canselor UniMAP serta timbalan naib cancelor yang lain..aku rasakan, siapa yang tidak datang hari tu memang rugi lah..sebab bukan selalu dibuat..

Aku harap pesta ni boleh dibuat sebagai acara tahunan unimap. so, siapa2 yang tak dapat datang tahun ni dorang boleh datang tahun depan...free kot..tahniah diucapkan kepada unimap sbb anjur program yang hebat ni...

"UniMAP Juara Perpaduan"

0 comments: