BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

08 September, 2010

minta ampun...


Memang awal untuk mengucapkan selamat hari raya hari ini...ye la...da dua hari lagi untuk raya...tetapi rasanya xsalah pun..saja nak ucap awal2 takut2 time raya nanti busy pulak dengan kunjung mengunjung...so bek wish awal...

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA KAWAN2 SERTA SAPE2 SAJA YG KENAL SAYA...HUHU...



Esok adalah hari terakhir aku berpuasa pada tahun ini di bulan Ramadhan...agak2nya...ada lagi x peluang aku untuk berjumpa lg Ramadhan yang akan datang??hmmm...jawapan yg tidak mungkin kita dapat berikan jawapannya..hanya ALLAH S.W.T sahaja yg tahu...

Persiapan raya tahun ini aku rasakan macam ala kadar ja...mak pun buat kuih raya sedikit ja tahun ni..penat kot..lagipun aku sendiri jarang makan..hehe..kalau kuih yg da coklat laju ja habis...beraya rumah orang pun aku cari kuih yg kaler coklat dulu ja...yg len tgk dulu lah nk mkn ke x...kadang2 bantai ja...

Sama ada meriah atau tidak raya tahun ini...aku tunggu ja lah raya menjelma..harap best lah kan...huhuu...

Nak chow dah...xtau nk tulis apa dah...nanti tulis panjang2 kang melalut lak...hahaha...k..chow chin chow

0 comments: