BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 November, 2010

exam makin hampir...

Exam..exam..exam..

tinggal xsampai 3 minggu sahaja lagi untuk aku hadapi peperiksaan semester satu tahun kedua aku di unimap..tidak sangka pula aku..sudah 3 semester aku di unimap dan ini peperiksaan buat kali ketiga aku..pejam celik dah setahun lebih aku di sini..

mood study untuk exam kali ini??entahla..nak kata ada mood..tiada la sangat..tapi bukan la tiada lansung..manakan tidak..sem ni sasaran aku jauh lagi tinggi dari semester lepas..semester lepas aku jatuh teruk..bawah pada 3 pointer..so sem kali ni aku nak baiki lah pointer aku..

aku fokus sekarang subjek thermodynamics sebab subjek ni lah paling aku tidak faham antara subjek2 yang lain..boleh katakan masuk kuliah dengan keluar kuliah sama ja..hehe..pe punya pelajar lah aku ni..tapi aku ambil pendekatan baca buku thermo tu dari awal sampai habis..setakat ni aku faham la sedikit..ok la tu dari tidak faham lansung kan..alhamdulillah..

namun.aku tidak boleh abaikan subjek lain..fluid mechanics, maths engineering 3, fundamental of environmental engineering..semua tu penting juga untuk pointer aku..semester kali ini aku ambil 5 subjek..4 subjek ada final exam..satu subjek lagi environmental engineering skill pula tiada final exam..subjek wajib sem ni aku tidak ambil..kalau ikutkan ambil titas tapi disebabkan ada masalah tertentu..aku dan kawan2 aku yang lain drop..

akhir kata..aku berharap agar aku dapat apa yang aku idamkan untuk peperiksaan kali ini..mungkin tidak sehebat orang lain tapi memadai dapat perbaiki result aku..amin


2 comments:

Athirah Yusoff said...

gud luck...same2 berjuang utk thermo.hihihi..

infiniti said...

hehehe...wokeh3...bjuang sma2,,,result asing2..